Okluzja

okluzja Wrocław

Zaburzenie okluzji to nierzadko lekceważona zarówno przez lekarzy jak i pacjentów choroba stomatologiczna.

W naszej praktyce personel jest profesjonalnie przygotowany by poznawać i leczyć tą chorobę. Wykorzystujemy wiedzę i zdobyte doświadczenie bazując na uznanych międzynarodowych metodach.

Okluzja Wrocław jest to prawidłowa relacja pomiędzy zębami górnymi i dolnymi, właściwe ułożenie stawu skroniowo-żuchwowego, wraz z właściwym napięciem mięśni, a choroba okluzyjna to wszelkie zaburzenia tej prawidłowej relacji.

To ważne, by rozpoznać objawy tej choroby, które często przypisywane są innym schorzeniom.

Objawami choroby okluzyjnej są:

• nadwrażliwość zębów,
  • bóle zębów po przebudzeniu,
  • zgrzytanie zębami w nocy podczas snu,
  • uczucie zmęczenia mięśni twarzy,
  • niektóre z zębów ścierają się, tracą kształt lub stają się cienkie na brzegach a nawet pękają,
  • bóle głowy.

Uważa się, że wiele bólów uznawanych jako migrenowe ma swoje podłoże w chorobie okluzyjnej. Co więcej, według niektórych badaczy jest ona częstszym czynnikiem powodującym utratę zębów niż próchnica.

Dzięki posiadaniu specjalistycznej aparatury i wyszkolonego, doświadczonego personelu potrafimy dokładnie zdiagnozować przyczyny choroby okluzyjnej i zaproponować indywidualny plan leczenia zgodnie z indywidualnymi potrzebami każdego pacjenta.

Po dokonaniu diagnozy przystępujemy do leczenia polegającego na prawidłowym ustawieniu stawu skroniowo-żuchwowego a także unormowaniu napięcia w mięśniach, w taki sposób, by  efekty leczenia były trwałe, a dolegliwości bezpowrotnie ustąpiły.

Przeprowadzane przez nas leczenie choroby okluzyjnej sprawia, że:

• Zęby Państwa będą chronione przed ścieraniem.
  • Nie będą Państwo doświadczać napięcia mięśni twarzy i czaszki.
  • Znikną bądź drastycznie zostaną ograniczone bóle głowy.

Poprawna diagnoza i leczenie choroby okluzyjnej przeprowadzane przez naszych lekarzy gwarantuje zachowanie zdrowych zębów na lata.