Protetyczna rekonstrukcja zwarcia

rekonstrukcja zwarcia Wrocław

W naszym gabinecie kompleksowo zajmujemy się diagnozowaniem i leczeniem układu narządu żucia.  Składa się on z kilku ściśle powiązanych ze sobą elementów, takich jak: kości szczęki, żuchwa, mięśnie, układ nerwowy i oczywiście zęby.

Gdy wszystkie powiązane ze sobą elementy pracują w pełnej synchronizacji i harmonii,  jesteśmy w stanie uniknąć problemów związanych z nieprawidłowym ich funkcjonowaniem. Należy pamiętać, że nieprawidłowości występujące w jednym obszarze mają wpływ na funkcjonowanie całości.

Kompleksowe badania i diagnostykę przeprowadzamy metodą profesora Gerbera. Metoda ta obejmuje sprawdzenie wzajemnych relacji między stawem skroniowo-żuchwowym, układem mięśniowo-nerwowym oraz zębami. Postępowanie według tej procedury pozwala nam na stworzenie doskonałego systemu obejmującego zarówno właściwą diagnostykę, jak i leczenie dedykowane każdemu Pacjentowi z okluzyjnymi dolegliwościami.

Zaburzenia zwarcia, czyli nieprawidłowości związane z nieodpowiednimi kontaktami pomiędzy zębami w szczęce i żuchwie, są jednymi z poważniejszych schorzeń, jakie leczymy w naszym gabinecie. Następstwa problemów ze zwarciem, znane również jako choroby okluzyjne, przyczyniają się do nieprawidłowej pracy mięśni układu narządu żucia, stawu skroniowo-żuchwowego, przez co mogą powodować bóle głowy oraz prowadzą do przedwczesnego niszczenia zębów.

Do kompleksowego leczenia problemów związanych z chorobą okluzyjną i zaburzeń zwarcia należy również odbudowa zniszczonych zębów. W celu usunięcia wszystkich dolegliwości i ich następstw przeprowadzamy w procesie leczenia Pacjenta rekonstrukcję protetyczną zębów, zapewniając estetyczny i naturalny wygląd zębów z zachowaniem prawidłowych funkcji żucia i zgryzu.  Przy protetycznej rekonstrukcji zwarcia (rekonstrukcja zwarcia Wrocław) zniszczone zęby odbudowujemy stosując najmniej inwazyjne metody, takie jak licówki, czy wypełnienia kompozytowe lub ceramiczne (Onlay/Overlay).

Należy podkreślić, iż przeprowadzane przez nas kompleksowe diagnozowanie i leczenie stawu skroniowo-żuchwowego, to nie tylko estetyczno-protetyczne odbudowy zębów, ale także usuwanie wielu dolegliwości związanych z funkcjonowaniem całego organizmu, czyli dużo szerszej perspektywy, niż tylko samych zębów.